Archivos MP3 de tu computadora a tu celular.

Solo español
User avatar
mentecuerpo
Blue Belt
Posts: 572
Joined: Sun Jun 23, 2019 6:15 am
Location: El Salvador, Centroamerica, but lives in Phoenix, Arizona.
Languages: Spanish (N) English (B2) Italian (A2) German (A1)
Language Log: https://forum.language-learners.org/vie ... 18#p155218
x 840

Archivos MP3 de tu computadora a tu celular.

Postby mentecuerpo » Tue Oct 29, 2019 4:04 am

Hola,

Hoy quiere escribir un poco de como pasar archivos de formato MP3 de tu computadora a un fólder en tu celular Android para que puedas escuchar tus MP3 con un MP3 player desde tu teléfono móvil.

El problema es que tengo mis MP3 en un fólder en Dropbox. Los MP3 no se pueden usar con un MP3 player directamente en tu celular contenidos en el Folder de Dropbox. Los archivos deben ser copiados desde el fólder de tu Dropbox en tu celular, a un fólder especifico llamado "My files" y dentro de este fólder buscas un subfólder llamado, "Audio" Es acá, en este fólder donde debes copiar tus archivos MP3 desde el fólder de tu celular en Dropbox para que así, puedas escuchar el contenido en tu fólder "audio" con cualquier MP3 player.

La solución que encontré a este problema, es usar una aplicación pare celulares Android llamada, “Dropsync” con este app, pude sincronizar un fólder en mí Dropbox hacia mí fólder "Audio" en mi celular, y ahora puedo escuchar todos mis clips audio en mí Dropbox. Realmente funciona. Recomiendo hacer la sincronización cuando estés conectado a WIFI, para no abatir tu límite del plan de tu celular.

Como MP3 player, te recomiendo la aplicación para Android "Double Twist."

Ahora la transcripción en Ingles.


Hello,

Today I want to write a bit of how to copy MP3 files from your computer to a folder on your Android phone.

The problem that I have with my MP3 files in the Dropbox folder synchronized from my desktop to my phone, that those files MP3s can't be played with an MP3 player directly on your android Dropbox folder. The files must be copied from the folder of your Dropbox on your cell phone, to a specific folder called "My files" and within this folder you are looking for a sub-folder called, "Audio" It is here, in this folder where you must copy your MP3 files from the folder of your phone in Dropbox so you can listen to the content in your "audio" folder with any MP3 player.

One solution I found to this problem, is to use the Android cell app called, "Dropsync" with this app, I was able to sync a folder in my Dropbox to my "Audio" on my cell phone, and now I can listen to all the audio clips. It really works. I recommend synching when you're connected to Wi-Fi, so you don't lower your plan limit from your phone.

As MP3 player, I recommend the android app "Double Twist."
1 x

Return to “Español”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests