Wie spreekt ook Nederlands?

Practice your target languages here.
User avatar
Jar-Ptitsa
Brown Belt
Posts: 1000
Joined: Sun Jul 19, 2015 1:13 pm
Location: London
Languages: Belgian French (N)

I can speak: Dutch, German, English, Spanish and understand Italian, Portuguese, Wallonian, Afrikaans, but not always correctly.
x 652

Re: Wie spreekt ook Nederlands?

Postby Jar-Ptitsa » Sat Dec 23, 2017 3:58 am

trui wrote:
Jar-Ptitsa wrote:Ik geniet ook van de muziek, ik houd ervan. ik ga een nieuwe viool krijgen als kerstcadeau maar heb ik nog niet uitgekozen. welke instrumenten speel je?

Meer sporten wil ik ook. toen ik jonger was deed ik graag gymnastiek maar dan niet de gevaarlijke dingen.


Ik hou van violen! Ik kreeg er les in toen ik jonger was, maar alleen voor een paar maanden! Mijn ouders stopte ermee toen ze besloten dat mijn viool leraar niet goed was maar ik kreeg nooit meer les erin en toen was ik te jong om erover veel zorgen te maken. Ze vonden me een piano leraar en ik leerde piano voor een paar jaar tot ik op het 6e niveau werd. Piano spelen is wel leuk maar ik heb nu erg veel spijt dat ik nooit leerde om de viool te spelen.

Nu maak ik mijn eigen muziek, op piano en ook vaak op de computer. Ik wil een dag weer viool proberen maar ik ben al midden twintig dus het zal veel moeilijker zijn om het te leren dan toen ik erg jong was. :( Ik heb ook een 6-hol ocarina en ik speel af en toe ermee.


Oh ja, dat is inderdaad jammer, maar gelukkig heb je daarna pianoles gehad. De viool is mooi, ik speel het liever dan de piano omdat ik zo graag met de CD samen speel.

Ik voelde me niet in staat om naar de winkel te gaan om mijn nieuwe viool te kiezen, dus misschien doe ik dat tussen de kerst en nieuwjaar.
Dan speel ik iets voor jullie, als jullie (trui, cola, tarvos, tristano enz) dat willen. Dan kan ik het op soundcloud plaatsen.

Ja, je heb gelijk vind ik, een instruemnt moet je als kind leren, niet als volwassene. je zou het natuurlijk kunnen leren, maar het zal niet dezelfde worden.

Heb je zin erin om iets wat je hebt gespeeld en/of komponiert op soundcloud te plaatsen?
1 x
-w- I am Jar-ptitsa and my Hawaiian name is ʻā ʻaia. Please correct my mistakes in all the languages. Thank you very much.
: 1 / 50 Spanish grammar
: 5 / 50 Spanish vocabulary

crush
Blue Belt
Posts: 514
Joined: Mon Nov 30, 2015 3:35 pm
Languages: EN (N), ES, ZH
Maintain: EUS, YUE, JP, HAW
Study: TGL, SV
On Hold: RU
x 953

Re: Wie spreekt ook Nederlands?

Postby crush » Fri Dec 29, 2017 1:57 pm

Jar-Ptitsa wrote:Dan speel ik iets voor jullie, als jullie (trui, cola, tarvos, tristano enz) dat willen. Dan kan ik het op soundcloud plaatsen.

Dat zal ik graag horen, Jar-Ptitsa! Ik ook schrijf graag lieden die in mijn vreemde talen zijn, maar heb ik nu niet zo veel vrije tijd om het te doen.
0 x

User avatar
Cola
White Belt
Posts: 32
Joined: Sat Mar 11, 2017 4:16 am
Location: United States
Languages: English (N), Studying Dutch
x 38

Re: Wie spreekt ook Nederlands?

Postby Cola » Mon Jan 01, 2018 12:34 am

Jar-Ptitsa wrote:
Cola wrote:Dat lijkt me super lekker! :D


Ja, denk ik ook 8-) heb jij nog steeds niet besloten wat je gaat eten? :)


We hebben "prime rib" (ik weet niet hoe je dat in het Nederlands noemt) gegeten en dat was echt heerlijk! Hebben jullie een prettige Kerst gehad?


crush wrote:
Jar-Ptitsa wrote:Dan speel ik iets voor jullie, als jullie (trui, cola, tarvos, tristano enz) dat willen. Dan kan ik het op soundcloud plaatsen.

Dat zal ik graag horen, Jar-Ptitsa! Ik ook schrijf graag lieden die in mijn vreemde talen zijn, maar heb ik nu niet zo veel vrije tijd om het te doen.


Dat lijkt me wel leuk :D

Gelukkig nieuw jaar trouwens iedereen!
0 x
Please correct even the smallest language mistakes I make. I really appreciate it!

User avatar
SGP
Blue Belt
Posts: 927
Joined: Tue Oct 23, 2018 9:33 pm
Languages: DE (native), EN (C2), ES (B2), FR (B2); some more at various levels
Language Log: https://forum.language-learners.org/vie ... 30#p120230
x 293

Re: Wie spreekt ook Nederlands?

Postby SGP » Sat Nov 03, 2018 3:45 pm

Wie van jullie maakt nederlandse wafels?
0 x
Previously known as SGP. But my mental username now is langmon.

Log



Return to “Multilingual Room”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests